6 października 2013

ZACZYNAMY ;3

Yeaaah zaczynam pisać po raz 3198578.. teraz myślę, że już będę regularnie tu zaglądać i pisać.
No to zacznijmy od początku mam 16 lat chodzę do Liceum 1 klasa.
Właśnie od miesiąca w nowej szkole i jest zajebiście, lepiej niż w gimnazjum.
Lepiej dlaczego ? myślę, że inne zupełnie towarzystwo, gimnazjum delikatna patologia może dlatego że rejonowe. Chodzili tam chłopcy głównie którzy teraz siedzą w zakładach. Po prostu zachowanie jaranie się tym, że palą szluga, petardy na korytarzach coś za co tu wylecisz ze szkoły, prawidłowo. Ciesze się że poszłam do tego LO 25 osób w klasie , większość chłopców ;3
Chociaż zauważam dziwne zachowanie u niektórych dziewczyn nie będę się rozpisywać na ten temat.
Lubie w klasie wszystkich < 3 lepsza niż poprzednia. W sumie koniec o szkole bo to nudne ;3  
W weekend się lenie... w piątek z Michałem chwilkę, powinnam się teraz uczyć ale leniuszkuje od rana.
Wyśpię się jutro wstanę o 9 spokojnie posiedzę do 16.10. Ale zobaczę moje mordki i no chill <3 ide się ubrać bo pasowałoby iść do kościoła na 18.30, a ja dalej nie ubrana ;C  
Papapa ; **


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje